One adult woman at home working on laptop on the table. Modern hipster female people in online job business or leisure activity with computer and internet connection
Munkakör megnevezése, mit kínálunk, mit várunk el, hogy kell jelentkezni – röviden így foglalható össze, hogy miről is kell szólnia egy álláshirdetésnek. A helyzet azonban ennél egy kicsit összetettebb, ezt mutatja az is, hogy vannak hirdetések, melyekre tömegével jelentkeznek, kattintanak, másokat pedig egyszerűen csak átgörgetnek.
A hirdetésnél az is fontos, hogy hol jelenik meg. Keressünk olyan helyet, ahol az álláskeresők is ott vannak. Olyan honlapot, mint például a Lépés Magazin, ami friss, szórakoztató és hasznos tartalmával egyre több látogatót vonz. A job, munka, állás keresőszavakra milliónyi találatot kapunk, és kapnak azok is, akik munkát keresnek. A Lépés Magazin oldalon most ingyenes hirdetés feladási lehetőséggel várják az ügyfeleket, érdemes kihasználni ezt a lehetőséget.
Olvassuk fel hangosan a hirdetést!
Sok cikk, tanulmány foglalkozik azzal, hogy milyen is a jó álláshirdetés, amire a megfelelő jelöltek jelentkeznek és aminek segítségével megtalálhatjuk a pozícióra legalkalmasabbat. Az egyik ilyen tipp, hogy olvassuk fel hangosan a hirdetést. Ne gondoljuk azt, hogy egy egyszerű helyesírásellenőrzés elég lesz ahhoz, hogy kigyomláljuk a helyesírási vagy nyelvtani hibákat. Még ha az elírásokat jelzi is, a ragozási hibákat, tagolás hibáit nem. Ezek sokkal jobban előtérbe kerülnek, ha hangosan felolvassuk a hirdetést. Ez pár perc csupán, a haszna azonban megkérdőjelezhetetlen. Figyeljünk az elakadó mondatokra vagy ügyetlen megfogalmazásokra. Egy szép, gördülékeny hirdetést a potenciális jelöltek sokkal könnyebben és sokkal hamarabb is olvasnak el.
Az alapkövetelmények tisztázása
Egyes álláshirdetéseknél az alapvető követelményeket szétszórják a szövegben, ez azonban nem jó megoldás. Arra kell törekedni, hogy egy helyen legyen felsorolva minden olyan készség, amire szükségük van a jelölteknek. Így minden alapvető követelmény egyértelművé és könnyen érhetővé válik. Ezáltal megnő az esélye annak, hogy több megfelelő jelöltet vonzzon az álláshirdetés.
Lépés Magazin
EZT IS OLVASD EL
Miért kulcsfontosságú a hirdetéskezelés az online sikerhez?
Építési terület őrzése – A vagyon és a határidők védelme
Vállalati kötelezettségek 2025-ben: mit, mikor és hogyan kell jelenteni a hatóságoknak?